Vad Fruttik

 2010.07.08. 18:22

A bejegyzés trackback címe:

https://terezanyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr792139053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lemonka 2010.07.10. 06:38:53

Megjöttem, (miután lejöttem a meggyfáról)nagyon szuperek vagytok, nem töltitek az időt hiába. Ha tudok még valamiben segíteni, írjatok!
Szuper a 'kiskölök', szuperek a zenék!!
Csak grtaulálni tudok!!
Ezt a új nevet nemrég kaptam, gondoltam ezután így jelentkezem!

terezapu 2010.07.20. 22:36:11

Lemonka!
Örülök, hogy lejöttél a meggyfáról! Érdekes a történeted, de elkeserít a vége! Ezen változtatni kell!

lemonka 2010.07.22. 08:49:48

@terezapu: Remember! Nincs kesergés, nekem sem lehet, megoldjuk! Higgyük azt, h azért méretett ránk a feladat, h tanuljunk belőle, jobbak, többek legyünk tőle. Higgyük mert így könnyebb, és nem kell mindig a magyarázatot keresni. A ma és a holnap!Valaki ezt ajánlotta!
Az emberek különféleképp tudnak "szeretni", van aki csak a birtoklást ismeri a szeretet szó szinonimái között, és soha nem fogja megtanulni, mit jelent csak úgy elfogadni, szeretni a másikat, ahogyan van, másnak mint ő. Marcus Aurélius szerint 40 éves korára a férfi mindent átél amit csak lehetséges, nem tud már megváltozni. Tudomásul kell venni nekünk is, hogy nem tudunk megváltoztatni senkit, nem tudjuk a magunk kénye-kedvére farigcsálni, mert akkor már nem is ő lesz, elveszítjük azt is amit az elején szerettünk benne!

lemonka 2010.07.22. 08:55:29

Hát szöszimoki maradtam, valamit elcsesztem! már megint, vagy még mindig??? :)

lemonka 2010.07.25. 22:17:07

@lemonka: megint lemonka lettem, hát, megy ez nekem rendesen. Elrebegem e keresetlen versemet ezen szent helyen , melyen fejem veleje velem cseveg. :)
Bocs, ez kijött!
süti beállítások módosítása